Waarom je niet moet beloven wat je niet gaat doen

Waarom je niet moet beloven wat je niet gaat doen

19 september 2018

Stel je voor. Je bent net geopereerd door een kaakchirurg. Op een vrijdag. En duikt uitgeput het weekend in. Voordat je het ziekenhuis verlaat krijg je nog een begeleidend schrijven mee. Een brief waarin staat wat je aan bijwerkingen kan verwachten en wanneer je aan de bel moet trekken. Niets geks tot nu toe, zul… Lees meer

Een cruciale stap op weg naar verandering

8 juni 2018

Tijdens m’n lezingen en workshops blijkt dat verandering vaak begint met een cruciale stap. Of het nu gaat om een andere beweging op een afdeling te creëren of zelf te starten met nieuwe gewoonten. Bekijk de volgende video-flits en lees de tips hieronder. Na 2 minuten weet je welk onderdeel in een veranderproces je niet… Lees meer

‘Ik moet er nog even over nadenken..’ En dan?

15 mei 2018

Waar erger je je wel eens aan bij klanten?’, vroegen we tijdens een inspiratie sessie aan de partners van een gave vloeren leverancier. Een deelnemer stak direct zijn hand op en begon vol passie te vertellen: ‘Nou, wanneer ik een klant ons assortiment heb laten zien, heb aangegeven wat we allemaal kunnen doen en de… Lees meer

Zoek je inspiratie binnen een bepaalde categorie?

Innovatie

Klantgerichtheid

Management

Verandering

© 2018 Jan van Setten | Privacy Policy | Webdesign- en development door Carlien Laarman |