Niemand gaat de zaal uit
zonder nieuw inzicht of idee.

‘Waanzinnig dat er zulke goede feedback uit komt.
Zeker als je van een offline event naar online variant
bent gegaan. Voor herhaling vatbaar!’
– AGIUM

Wat is mogelijk? 

Verrassende inzichten in (persoonlijk) leiderschap, verandering en klantgerichtheid. Direct praktisch toepasbaar. Afgestemd op het DNA van jouw organisatie.

Een presentatie voor medewerkers of klanten. Een brainstorm voor het MT. In binnen- en buitenland. In het Nederlands of Engels. En op locatie of online. Ontdek wat Jan voor jouw organisatie kan betekenen. 

Thema's

Bekijk hier een greep uit populaire thema’s voor keynote lezingen en workshops van Jan. 

Leiderschap

  • Hoe stimuleer je een ‘denken in mogelijkheden’ mindset in je team
  • Verbinding en vertrouwen op vol vermogen, hoe doe je dat op afstand?
  • Wat heeft voor je mensen en klanten nu prioriteit? Wat hebben zij nodig?
  • Hoe krijg je je mensen mee in (gedrags)verandering? Wat werkt wel en wat werkt niet?
  • Hoe kom je snel achter iemands échte drijfveren?
  • Hoe houd je de energie erin? Ook als het even tegen zit
  • Hoe erken, herken en weerleg je weerstand?

Gebaseerd op het gelijknamige boek: Hoe Krijg Ik Ze Zover. 

Door fusies, snelle groei of het verstrijken van tijd kunnen gedeelde waarden zijn vergeten of niet meer gelden. Tijd voor een DNA-(re)set!

Persoonlijk Leiderschap

  • Hoe ga je energiek om met verandering?
  • Hoe blijf je in verbinding met je eigen koers en die van je collega’s?
  • Dé manier om positieve intenties om te zetten naar positief gedrag.

Nieuwe ideeën starten en uitvoeren. Het écht doen. Waar begin je en hoe houd je nieuw gedrag met plezier vast?

Mede gebaseerd op het boek: Leven Is Verwarrend Eenvoudig (LIVE)

  • Wat bepaalt hoe situaties op je overkomen en welke rol speelt taal hierbij?
  • Hoe kun je vi-taal taalgebruik inzetten om op nieuwe ideeën te komen, te inspireren, overtuigen, beslissen en met een frisse blik een nieuwe werkelijkheid te creëren?

Gebaseerd op Jan zijn nieuwste boek: Weet Wat Je Zegt. 

Sales- en Klantgericht Ondernemen

  • Hoe beslist een klant nu echt? De ‘sales-reis’ van interesse tot aankoop.
  • Hoe ga je om met prijsdruk? En verhoog je je marge in 0.25 seconden?
  • Wie vraagt leidt de dans. Praktische vragen om de klant voor je te winnen.

Mede gebaseerd op het boek: De Klantenfluisteraar

  • Hoe houd je je mensen op weg met structuur en focus en een permanente routine op ritme, omzet, ratio en norm?
  • Hoe laat je je mensen verantwoordelijkheid nemen over eigen prestaties en successen?
  • Hoe zet je het (zelf)vertrouwen op vol vermogen?
  • Hoe zorg je ervoor dat je mensen zich richten op de juiste kwalitatieve klanten en bouwen aan een waardevol partnerschap? 
  • Hoe maakt je contact en verbinding met je klant? Hoe structureer je een gesprek?
  • Hoe doorgrond je wat een klant daadwerkelijk nodig heeft?
  • Hoe houd je de focus op de probleemoplossing van je klant?
  • Hoe maak je van een klant een partner?

Standaard Maatwerk

maatwerk

Heb je een specifieke vraag die je niet terugvindt in dit overzicht? Jan bespreekt graag de mogelijkheden!

Mogelijkheden

Lezing op Locatie

Vanaf 30 tot 75 minuten
  • Voorbespreking (Telefonisch of Online)
  • Voorbereiding
  • Reistijd
  • Reiskosten
  • OPTIONEEL: De Groeiversneller

Workshop op Locatie

Halve tot Hele Dag
  • Voorbespreking (Telefonisch of Online)
  • Voorbereiding
  • Reistijd
  • Reiskosten
  • OPTIONEEL: De Groeiversneller
Groeiversneller Jan van Setten

Pak door met de Groeiversneller! Een snelle, leuke én persoonlijke manier om jullie ontwikkeling op vol vermogen te zetten. Bekijk hier meer. 

Reviews