Niemand gaat de zaal uit
zonder nieuw inzicht of idee.
Geweldige sessie. Voor herhaling vatbaar!’
– AGIUM
Wat is mogelijk?
Verrassende inzichten in (persoonlijk) leiderschap, verandering en klantgerichtheid. Direct praktisch toepasbaar. Afgestemd op het DNA van jouw organisatie.
Een lezing voor medewerkers of klanten. Een workshop voor het MT. In binnen- en buitenland. In het Nederlands of Engels. En op locatie of online. Ontdek wat Jan voor jouw organisatie kan betekenen.
Thema's
Bekijk hier een greep uit populaire thema’s voor keynote lezingen en workshops van Jan.
Leiderschap
- Hoe stimuleer je een ‘denken in mogelijkheden’ mindset in je team
- Verbinding en vertrouwen op vol vermogen, hoe doe je dat op afstand?
- Wat heeft voor je mensen en klanten nu prioriteit? Wat hebben zij nodig?
- Hoe krijg je je mensen mee in (gedrags)verandering? Wat werkt wel en wat werkt niet?
- Hoe kom je snel achter iemands échte drijfveren?
- Hoe houd je de energie erin? Ook als het even tegen zit
- Hoe erken, herken en weerleg je weerstand?
Gebaseerd op het gelijknamige boek: Hoe Krijg Ik Ze Zover.
Door fusies, snelle groei of het verstrijken van tijd kunnen gedeelde waarden zijn vergeten of niet meer gelden. Tijd voor een DNA-(re)set!
Persoonlijk Leiderschap
- Hoe ga je energiek om met verandering?
- Hoe blijf je in verbinding met je eigen koers en die van je collega’s?
- Dé manier om positieve intenties om te zetten naar positief gedrag.
Nieuwe ideeën starten en uitvoeren. Het écht doen. Waar begin je en hoe houd je nieuw gedrag met plezier vast?
Mede gebaseerd op het boek: Leven Is Verwarrend Eenvoudig (LIVE).
- Wat bepaalt hoe situaties op je overkomen en welke rol speelt taal hierbij?
- Hoe kun je vi-taal taalgebruik inzetten om op nieuwe ideeën te komen, te inspireren, overtuigen, beslissen en met een frisse blik een nieuwe werkelijkheid te creëren?
Gebaseerd op Jan zijn nieuwste boek: Weet Wat Je Zegt.
Sales- en Klantgericht Ondernemen
- Hoe beslist een klant nu echt? De ‘sales-reis’ van interesse tot aankoop.
- Hoe ga je om met prijsdruk? En verhoog je je marge in 0.25 seconden?
- Wie vraagt leidt de dans. Praktische vragen om de klant voor je te winnen.
Mede gebaseerd op het boek: De Klantenfluisteraar.
- Hoe houd je je mensen op weg met structuur en focus en een permanente routine op ritme, omzet, ratio en norm?
- Hoe laat je je mensen verantwoordelijkheid nemen over eigen prestaties en successen?
- Hoe zet je het (zelf)vertrouwen op vol vermogen?
- Hoe zorg je ervoor dat je mensen zich richten op de juiste kwalitatieve klanten en bouwen aan een waardevol partnerschap?
- Hoe maakt je contact en verbinding met je klant? Hoe structureer je een gesprek?
- Hoe doorgrond je wat een klant daadwerkelijk nodig heeft?
- Hoe houd je de focus op de probleemoplossing van je klant?
- Hoe maak je van een klant een partner?
Standaard Maatwerk
Heb je een specifieke vraag die je niet terugvindt in dit overzicht? Jan bespreekt graag de mogelijkheden!
Mogelijkheden
Lezing op Locatie
-
Voorbespreking (Telefonisch of Online)
-
Voorbereiding
-
Reistijd
-
Reiskosten
-
OPTIONEEL: De Groeiversneller
Workshop op Locatie
-
Voorbespreking (Telefonisch of Online)
-
Voorbereiding
-
Reistijd
-
Reiskosten
-
OPTIONEEL: De Groeiversneller
Pak door met de Groeiversneller! Een snelle, leuke én persoonlijke manier om jullie ontwikkeling op vol vermogen te zetten. Bekijk hier meer.
Reviews
Lezing of Workshop aanvragen
Jan kan zijn lezing of workshop ook in het Engels geven indien gewenst. No problem!
Een aantal bedrijven die Jan heeft geïnspireerd..
Bovag
Romazo
Delta
Dunea
Eneco
Greenchoice
Vitens
ABSoftware
AFAS
BaSystemen
BOM Engineering
Cegeka
Westcon
Belastingdienst
Brandweer Leiden
Gemeente Brielle
Gemeente Lelystad
Gemeente Meppel
Gemeente Oosterhout
Gemeente Rotterdam
Gemeente Steenbergen
Jong wonen
Uden
Doorn
Politie Den Haag
UWV
Vakmedianet
Cosun
Sandoz
Bayer
Sorgente
Bedrijvenkring Rhenen
MKB Ondernemerscongres
Ondernemersvereniging Initialis
Winkelvereniging Naaldwijk
Achmea
Allianz
ING
Meeus
Rabobank
Stipp
3M
ASML
Damen
Imbema
Plastipak
Stork
Audidact
Bison
Boer Staphorst
Domino’s Pizza
Forever Living
Juwelier Zwinkels
Kippie
Kluswijs
Schoonenberg
Schwarzkopf
Spakenburgse Vishandel
ASVZ
Diakonessenhuis
S&L Zorg
Stichting Philadelphia
ZinnZorg
Basisschool de Piloot
Basisschool Helicon
Harens Lyceum
Leerrijk
Olympiade
Oosterlicht College
ROC Ter aa Helmond
Service Punt Examinering MBO
Stichting BOOR
Stichting Goo
Van der Huchtschool
Vermaat
Juri
Smit’s
Verkade
VN Constructeurs
Weijman
Dela
Indeed
Iqibt
IWink
Logicx
Michael Page
Pondres
Randstad
Starlive
Storage
Synpact
Tollenaar en Tollenaar
VGZ
Vind!
Vodafon Ziggo
Young Capital
Kaarskoffie
Plinten en Profielen Centrale
Super Yacht Spares
Wiltec
Maritiem Museum
Denkproducties
IFBD
PLUC
Ajax
BMW
Ford
Motorhuis
Opel
Renault
Scania
Wist je dat...
… Jan ook tweedaagse Masterclasses geeft? Laat je 2 dagen informeel professioneel inspireren om het roer in handen te nemen op een manier die door je klanten en collega’s wordt gewaardeerd. In een compacte groep (maximaal 15 personen) krijg je specifieke inspiratie op jouw case. <Klik hier>