Jan door de jaren heen
Roots
Opgegroeid in Rotterdam-Zuid Lees meer
VWO
Na het VWO, zijn werkzame leven gestart bij Moret en Limperg (tegenwoordig Ernst & Young / EY) en vanuit accountancy doorgerold naar commercie en marketing. Lees meer
MBA
Door de wol geverfd bij bedrijven als Nestlé en Alcoa in commerciële en algemene managementfuncties en ondertussen op kosten van de zaak zijn MBA gehaald. Lees meer
Positieve agressie
Na verschillende bedrijven te hebben opgebouwd van Europa tot in Rusland, richtte hij in 2000 met drie andere ‘vrijheidstrijders’ de Business Innovation Group op voor coaching, training en advies. Dit als positieve agressie tegen het verlies van plezier, zuiverheid en resultaat in managementland. Lees meer
Spreker en Auteur
Carriere uitgebouwd als spreker en auteur op de gebieden ondernemerschap, klantgerichtheid, (persoonlijk) leiderschap en organisatie verandering. Via zijn lezingen en workshops heeft hij inmiddels tienduizenden mensen op inspirerende wijze en met een dosis humor en energie bereikt. Lees meer
Bestseller
In 2010 verscheen Jans eerste boek ’Hoe krijg ik ze zover?’. Genomineerd voor Managementboek Van Het Jaar. Het boek bezette zelfs 53 dagen de nummer 1 positie en ruim 4 jaar de top 100. Zijn tweede boek ’De Klantenfluisteraar’ stond al bij voorintekening in de top 10 van best verkochte boeken en bereikte ook de nummer 1 positie. Begin 2018 Lees meer
Best beoordeelde seminar
Meerdere keren is het seminar ‘De Klantenfluisteraar’ van Jan uitgeroepen tot best beoordeelde seminar van Denkproducties. Lees meer
Best gewaardeerde spreker
Jan is door u meermaals verkozen tot best gewaardeerde spreker op de Week van de Ondernemer. Lees meer