Jan van Setten is een veelgevraagd spreker, (management)coach en enter-trainer op de terreinen klantgerichtheid, (persoonlijk) leiderschap en organisatieverandering.

‘Een probleem is een wens
die op zijn rug ligt.’

Als we de moed hebben om zaken simpel te houden en de natuurwetten te volgen die verscholen liggen in het (business) leven, dan blijft de fun in het functioneren zitten en groeien mensen en resultaat naar ongekende hoogte. Deze processen zijn verwarrend eenvoudig, echter niet simpeler dan dat. Door koppeling aan jouw praktijk en de voordelen voor jezelf, stijgt je motivatie tot drang om niet alleen anders te denken. Ook anders te doen.

Bekijk Jan’s boeken >      Contact

 

Jan door de jaren heen


Roots

Opgegroeid in Rotterdam-Zuid

VWO

Na het VWO, zijn werkzame leven gestart bij Moret en Limperg (tegenwoordig Ernst & Young / EY) en vanuit accountancy doorgerold naar commercie en marketing.

MBA

Door de wol geverfd bij bedrijven als Nestlé en Alcoa in commerciële en algemene managementfuncties en ondertussen op kosten van de zaak zijn MBA gehaald.

Positieve agressie

Na verschillende bedrijven te hebben opgebouwd van Europa tot in Rusland, richtte hij in 2000 met drie andere ‘vrijheidstrijders’ de Business Innovation Group op voor coaching, training en advies. Dit als positieve agressie tegen het verlies van plezier, zuiverheid en resultaat in managementland.

Enter-trainer

Carriere uitgebouwd als spreker en enter-trainer op de gebieden ondernemerschap, klantgerichtheid en (persoonlijk) leiderschap-organisatie verandering. Via zijn lezingen en workshops heeft hij inmiddels tienduizenden mensen op inspirerende wijze bereikt.

Bestseller!

In 2010 verscheen Jans eerste boek ’Hoe krijg ik ze zover?’. Genomineerd voor managementboek van het jaar. Ruim 4 jaar in de top 100 van Managementboek en bezette zelfs 53 dagen de nummer 1 positie. Zijn tweede boek ’De Klantenfluisteraar’ stond al bij voorintekening in de top 10 van best verkochte boeken en bereikte ook de nummer 1 positie.

Best beoordeelde seminar

In 2011 en 2012 best beoordeelde seminar van Denkproducties (de klantenfluisteraar).

Best gewaardeerde spreker

In 2012 en 2013 door u uitgeroepen tot best gewaardeerde spreker op de Week van de Ondernemer

L.I.V.E.

Begin 2018 komt zijn derde boek uit ; “Het leven Is Verwarrend Eenvoudig”