Niets is simpeler
dan zaken
ingewikkeld maken.’
Inspiratieflits
Wil je maandelijks
verwarrend eenvoudige tips
van Jan ontvangen?
Inspiratieshots
Podcasts Met Jan
Luister naar de podcast interviews van Jan. Over (persoonlijk) leiderschap en klantgericht ondernemen.
Stel je Vraag
Vind antwoord op je vragen en ontvang gelijk een doe-tip waar je direct iets mee kan. Ga naar het FAQ-platform!
Recente Vragen
Hoe kan ik op een leuke manier een klant nabellen over een offerte?
Het kort-door-de-bocht antwoord Stap 1. Stel eerst je mind-set vast. Wat vind je lastig aan het nabellen over een offerte? En re-set je mind. Stap Lees meer
Hoe ga je om met een collega die een ‘negatieve stempel’ op teammeetings drukt?
Het kort-door-de-bocht antwoord Gebruik een van deze 3 manieren uit de ‘WIG-klap’ voor de negatieve collega. 1. Geef aan dat je zijn/haar kritische inbreng Waardeert Lees meer
Wat moet ik doen als een klant om korting vraagt?
Het kort-door-de-bocht antwoord Je kunt meerdere dingen doen. 1. Reageer met ‘Aha, dat vraagt u niet zomaar..’ en laat de klant uitleggen wat er achter Lees meer
Boek Jan voor je organisatie
Een keynote voor medewerkers, lezing voor klanten of een brainstorm met het Management Team. Vol energie en inspiratie.